کاربران اینترنت اکسپلورر 8.0
اگر اینترنت اکسپلورر 8.0 یا جدیدتر را اجرا می کنید و نماد Compatibility View را می بینید که مانند صفحه شکسته در کنار نوار URL (Uniform Resource Locator) به نظر می رسد، روی این نماد کلیک کنید. برخی از صفحات ممکن است به درستی کار نکنند مگر اینکه حالت سازگاری فعال باشد.
همه کاربران اینترنت اکسپلورر
- برای بازخوانی صفحه مشکل، F5 را فشار دهید.
- تمام پنجره های اینترنت اکسپلورر را ببندید.
- تاریخچه مرورگر اینترنت خود را پاک کنید.
- با کلیک بر روی منوی Tools، برنامه های دانلود شده “Unknown” یا “Damaged” را پاک کنید، Internet Options را انتخاب کنید، روی دکمه Settings کلیک کنید و روی دکمه View Objects کلیک کنید. هر کدام از برنامه هایی که آسیب دیده یا ناشناخته هستند را انتخاب کرده و Delete را فشار دهید. اگر نمی توانید یک شی را حذف کنید، ممکن است بخشی از یک افزونه باشد. مرحله 6 اطلاعات بیشتری در مورد غیرفعال کردن و حذف افزونه ها ارائه می دهد.
- روی منوی Tools کلیک کنید و Internet Options را انتخاب کنید تا تأیید کنید که تنظیمات امنیتی شما حداکثر روی متوسط تنظیم شده است. اگر تنظیمات امنیتی خیلی بالا باشد، ممکن است برخی از صفحات وب به درستی کار نکنند.
- با باز کردن منوی Tools، تنظیمات پیش فرض را برای گزینه های پیشرفته اینترنت بازیابی کنید، Internet Options را انتخاب کنید، روی تب Advanced کلیک کنید و روی دکمه Restore Defaults یا Restore advanced settings کلیک کنید. اگر اینترنت اکسپلورر ناپایدار به نظر می رسد یا با چندین صفحه وب مشکل دارد، می توانید برای بازنشانی کامل تنظیمات اینترنت اکسپلورر، روی دکمه Reset نیز کلیک کنید.
- همه افزونه های Internet Explorer را غیرفعال یا حذف نصب کنید. برای این کار روی منوی Tools کلیک کنید، Internet Options را انتخاب کنید، روی زبانه Programs کلیک کنید و سپس روی دکمه Manage add-ons کلیک کنید. در پنجره Manage add-ons، هر یک از افزونه ها را هایلایت کرده و Disable را انتخاب کنید. اگر افزونه چیزی است که می خواهید حذف کنید، روی دکمه Delete کلیک کنید. همه افزونه ها را نمی توان حذف کرد. اگر افزونه یک نوار ابزار باشد، این افزونه ها و سایر افزونه ها معمولاً از طریق ابزار Add/Remove programs برنامه ها حذف می شوند.
Internet Explorer را ببندید، سپس یک پنجره Internet Explorer را باز کنید و دوباره امتحان کنید. - اگر مشکل ادامه داشت، مطمئن شوید که اینترنت اکسپلورر شما هک نشده است.
- مطمئن شوید که آخرین به روز رسانی های ویندوز را نصب کرده اید.
- اگر مسدودکننده های پنجره بازشو شخص ثالث را روی رایانه نصب کرده اید، مسدود کننده پنجره بازشو را غیرفعال کنید یا مسدود کننده پنجره بازشو را حذف نصب کنید. برخی از برنامههای مسدودکننده پنجرههای بازشو میتوانند مشکلات بیشتری را در مرورگر ایجاد کنند.
- مطمئن شوید که آخرین نسخه پلاگین ها را در اینترنت اکسپلورر نصب کرده اید.
- اطلاعات سیستم خود، از جمله افزونه های نصب شده را مشاهده کنید.
- اگر توصیههای بالا مشکل شما را حل نکرد، اما مشکل اخیراً شروع شده است، میتوانید ویندوز را به تاریخ قبلی بازیابی کنید.
- سعی کنید اینترنت اکسپلورر را حذف و دوباره نصب کنید.
- در نهایت، اگر همچنان مشکل دارید، مرورگر دیگری را امتحان کنید تا مطمئن شوید که مشکل مربوط به صفحه وب نیست. پیشنهاد ما این است که فایرفاکس یا گوگل کروم را امتحان کنید.