امروزه می توان از راه های مختلفی با شرکت ها تماس گرفت. با این حال، هنگام برنامه ریزی برای تماس یا ایمیل با یک شرکت کامپیوتری، توصیه های زیر را در نظر داشته باشید.

  1. اگر در مورد محصولی تماس می‌گیرید، همه شماره‌های مربوطه را یادداشت کنید. به عنوان مثال، شماره سریال و شماره مدل محصول یا رایانه.
  2. اگر برای یک محصول کامپیوتری تماس می‌گیرید، مطمئن شوید که در کنار محصول هستید، در صورتی که باید دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.
  3. در صورت نیاز به نوشتن اطلاعات اضافی، یک تکه کاغذ و مداد آماده داشته باشید.
  4. اگر به اینترنت دسترسی دارید، قبل از تماس یا ارسال ایمیل به پشتیبانی، پاسخ سؤال خود را جستجو کنید. بسیاری از پاسخ ها آنلاین هستند.
  5. مطمئن شوید که حداقل 30 دقیقه زمان در دسترس دارید، نه تنها برای انتظار، بلکه زمان لازم برای عیب یابی مشکل.
  6. اگر محصول شما خراب است یا نیاز به تعویض دارد، تمام اطلاعات خرید را در دسترس داشته باشید.
  7. اگر قصد خرید دارید یا تماس پشتیبانی مبتنی بر هزینه است، بیش از یک کارت اعتباری آماده داشته باشید.

در نهایت، هنگامی که با کسی ارتباط برقرار کردید، مطمئن شوید که نام او را در صورت نیاز به تماس مجدد با او یادداشت کنید.

0
0