هر یک از اسناد Google Drive از برنامه‌هایی مانند Google Docs، Google Sheets و Google Slides را می‌توان به نوار نشانک‌ها پین کرد. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. Google Drive را باز کنید.
  2. سندی را که می‌خواهید پین کنید باز کنید.
  3. روی نماد این صفحه کلیک کنید که به کاربران اجازه می دهد صفحه را نشانک کنند. (نماد سمت راست نوار آدرس)
  4. در پنجره کوچک، نوار نشانک ها را از منوی کشویی انتخاب کنید.

5.    پس از انتخاب نوار نشانک‌ها، روی دکمه در کروم کلیک کنید.

6.    اکنون باید سند خود را در نوار نشانک ها ببینید.

0
0