ویژگی Microsoft Excel AutoSum مجموع تمام مقادیر سلول ها را در یک ردیف یا ستون نشان می دهد. برای استفاده سریع از ویژگی AutoSum، می توانید میانبر صفحه کلید = +Alt (برابر) را فشار دهید.

برای یادگیری نحوه استفاده از میانبر در صفحه گسترده اکسل، مراحل زیر را ببینید.

نحوه جمع‌بندی خودکار با استفاده از میانبر صفحه کلید
  1. مکان نما را در زیر ستون اعدادی که می خواهید اضافه کنید یا در سمت راست یک ردیف از اعداد قرار دهید.
  2. کلید Alt را فشار داده و نگه دارید و سپس کلید = (برابر) را فشار دهید.
  3. کلید Enter را فشار دهید.
  4. مجموع یا کل، در زیر آخرین ورودی در ستون یا در کنار آخرین ورودی در ردیف ظاهر می شود.
0
0