ویژگی Microsoft Excel AutoSum مجموع تمام مقادیر سلول ها را در یک ردیف یا ستون نشان می دهد. برای استفاده سریع از ویژگی AutoSum، می توانید میانبر صفحه کلید = +Alt (برابر) را فشار دهید.
برای یادگیری نحوه استفاده از میانبر در صفحه گسترده اکسل، مراحل زیر را ببینید.
نحوه جمعبندی خودکار با استفاده از میانبر صفحه کلید
- مکان نما را در زیر ستون اعدادی که می خواهید اضافه کنید یا در سمت راست یک ردیف از اعداد قرار دهید.
- کلید Alt را فشار داده و نگه دارید و سپس کلید = (برابر) را فشار دهید.
- کلید Enter را فشار دهید.
- مجموع یا کل، در زیر آخرین ورودی در ستون یا در کنار آخرین ورودی در ردیف ظاهر می شود.