خدمات هوشمند اداری در اکسل

خدمات هوشمند اداری

مایکروسافت آفیس دارای بسیاری از ویژگی های مفید از جمله مترجم زبان و طراح پاورپوینت است. اما زمانی که می‌خواهید از این ویژگی‌ها استفاده کنید، ممکن است یک درخواست از شما بخواهد که ابتدا خدمات هوشمند را فعال کنید. اگرچه ممکن است تصمیم آسانی به نظر برسد، اما هنگام تصمیم‌گیری برای روشن کردن سرویس‌های هوشمند، باید در نظر داشته باشید که با چه چیزی موافقت می‌کنید.

محصول سریع

سرویس های هوشمند چیست؟

خدمات هوشمند چندین ویژگی را در سراسر آفیس تقویت می کند. اما برای اینکه این ویژگی ها کار کنند، مایکروسافت باید محتویات سند شما را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کند. علاوه بر این، داده هایی را در مورد نحوه استفاده شما از Office جمع آوری می کند.

آیا باید از سرویس های هوشمند استفاده کرد؟

قبل از تصمیم گیری در مورد فعال کردن سرویس های هوشمند، ابتدا باید بدانید که مایکروسافت با داده هایی که جمع آوری می کند چه می کند. طبق بیانیه حریم خصوصی خود، از داده های جمع آوری شده برای مواردی مانند توسعه محصول، تحقیق و تبلیغات هدفمند استفاده می کند.

قبل از فعال‌سازی سرویس‌های هوشمند، از خود بپرسید که آیا با دسترسی مایکروسافت به کار خود راحت هستید یا خیر. اگر نگران این هستید که شرکت داده های شما را جمع آوری کند یا اسناد محرمانه را ببیند، ممکن است نخواهید از هیچ ویژگی مبتنی بر سرویس های هوشمند استفاده کنید.

فعال سازی سرویس های هوشمند

به‌طور پیش‌فرض، Intelligent Services خاموش است و شما دو راه برای فعال کردن آن دارید.

سریعترین روش انتخاب یک ویژگی مبتنی بر خدمات هوشمند، مانند Translate است. پیامی ظاهر می شود که از شما می خواهد سرویس های هوشمند را روشن کنید. به سادگی روی Turn on کلیک کنید تا فعال شود.

روش دیگر شامل چند مرحله دیگر است.

  1. روی تب File در Word، Excel، PowerPoint یا Outlook کلیک کنید.

لیست

      2. روی options کلیک کنید.

لیست 2

      3. روی کادر انتخاب با عنوان Enable services کلیک کنید، سپس روی OK کلیک کنید.

لیست 3

ویژگی های قابل توجه

طراح پاورپوینت می‌تواند تصاویر، فهرست‌ها و متن موجود در ارائه شما را برای تولید اسلایدهایی با ظاهر حرفه‌ای تجزیه و تحلیل کند و از سرویس‌های هوشمند برای ارائه پیشنهادات شخصی‌تر به شما استفاده می‌کند.

برای استفاده از آن، تب Design را انتخاب کنید، سپس روی Design Ideas در سمت راست کلیک کنید. همانطور که عناصر را به اسلاید خود اضافه می کنید، این ویژگی با ایده های جدید به روز می شود. حتی اگر ارائه کاملاً خالی داشته باشید به شما پیشنهاداتی می دهد.

البته به خاطر داشته باشید که PowerPoint Designer منحصر به مشترکین Office 365 است.

ایده های طراحی

جستجوی هوشمند به شما امکان می دهد یک کلمه یا عبارت را در ورد، اکسل یا پاورپوینت جستجوی آنلاین انجام دهید. برای استفاده از آن، روی یک عبارت کلیک راست کرده، سپس Smart Lookup را انتخاب کنید. پنجره ای در سمت راست ظاهر می شود که مرتبط ترین نتایج و تعاریف جستجو را در اختیار شما قرار می دهد.

جست و جو هوشمند

برای استفاده از Translate، به سادگی روی یک کلمه یا عبارت کلیک راست کرده، سپس Translate را انتخاب کنید. سپس می توانید انتخاب خود را به ده ها زبان ترجمه کنید.

به خاطر داشته باشید که این ویژگی کامل نیست، بنابراین اگر نتایج کاملاً دقیق نیستند، تعجب نکنید.

مترجم

Office 365

شایان ذکر است که برخی از ویژگی‌های مبتنی بر سرویس هوشمند، مانند PowerPoint Designer، فقط با اشتراک Office 365 کار می‌کنند. مایکروسافت همچنین قصد دارد در آینده ویژگی‌های مبتنی بر سرویس هوشمند بیشتری را به Office 365 اضافه کند. ویژگی‌های آینده شامل ایده‌ها در اکسل است که راه‌های مختلفی را برای نمایش داده‌های شما پیشنهاد می‌کند. و دستیار رزومه لینکدین، که از کل پایگاه داده لینکدین برای برجسته کردن رزومه شما استفاده می کند.

از ایده های ارائه تا جستجوی هوشمند، اگر با جمع آوری داده های مایکروسافت راحت باشید، سرویس های هوشمند می توانند تعدادی ویژگی مفید را ارائه دهند.

0
0